SMTB / Mütterlein / These Hidden Hands / Kerridge

Dobrý den!

Uteklo už drahně týdnů a my jsme sem vůbec nic nenapsali. Vy jste nám zase neposlali žádný prachy nebo děvky, takže si jsme kvit. Dneska se mi moc nechce kadět, takže mám celkem volný odpoledne, což vedlo k tomu, že jsem si řekl, že bych měl něco sepsat. Proč? To nevím. Vždycky když začnu psát připadám si jako mozek Aleše Brichty – naprosto k ničemu.

V úterý hráli v Café v Lese američtí Show me the body. Přišlo tam 19 lidí, takže se opět ukázalo, že Praha je město čuráků a cézar salátů. Show me the body jsou dvojče Death Grips s nějakou mandolínou nebo co, takže to bylo dost dobrý. Hlavně taky proto, že hráli 19 minut, pak zpěvák strčil do pár lidí a řekl, že de do hajzlu. Takhle by měly probíhat všechny koncerty – skončit dřív, než mě začnou bolet záda. Koupil jsem si dvě malinovky a tričko. Není to světoborná informace, ale aspoň jsem trochu zaplácl místo.

Show-Me-The-Body-1

Show me the body mají jejich jedinou delší placku na stránkách zadarmo a já vám velmi doporučuji, abyste si ji stáhli. Jestli jste líní, tak přímo TADY.

Když už jsme u těch koncertů, rovnou sem narvu pár datumů, kdy byste měli místo masturbace jít raději ven:

Především byste měli letos věnovat trochu větší pozornost Lančmítu. Bude tam totiž Roly Porter a SAMUEL KURVA KERRIDGE KURVA FIX. Jeho Fatal Light Attraction, které se skládá ze 7 brutálních techno švihadel, najdete v dropboxu.

Ale zpátky ke kytarám. Jakmile vidím někde na netu tag darkwave a gothic, představím si ty divný lidi v černým oblečení a tlustý lesbičky v kůži, který jezdí tramvají sem a tam a rozhodně takový věci nestahuju. To bych možná raději stáhl gatě nějakýmu chlapovi. Jednou večer jsem ovšem udělal výjimku a narazil na francouzský projekt Mütterlein, který způsobil asi největší překvapení v mém životě za posledních pár let, pokud nepočítám událost, kdy Šumivo sám od sebe oslovil ženu loni v prosinci. Jejich desku Orphans of The Black Sun najdete v dropboxu a jejich video najdete pod tímhle odstavcem, protože jsem ho tam vložil. Jsem prostě dobrej bloger. Kdybyste je chtěli podpořit, můžete tady. Jo a zpěvačka je dobrá šťáva.

These Hidden Hands vydali před třemi lety stejnojmenný debut a například takovej Šumivo od tý doby kadí bobky vždycky když si to pustí (ostatně, uvidí je dnes nebo zítra na Atonalu a jak jej znám, to zase bude report na dvacet stran). Já jsem si teď stáhl jejich novou desku a kadím taky. Možná to má souvislost s meruňkama, který jsem dneska měl, ale možná taky ne. Vicarious Memories šlape na titul experimental techno fošna roku tohoto měsíce určitě a song Telepath je nejlepší písničkou s názvem Telepath všech dob. Album najdete v dropboxu.

Nashledanou.

 

 

 

3 komentáře: „SMTB / Mütterlein / These Hidden Hands / Kerridge

  1. Show me the body dobrej šok do sluchátek a celkově super 🙂 Nebejt tohohle blogu, tak furt hniju na tý samý hudbě, protože sem línej experimentovat, tak díkes

    To se mi líbí

Pokud napíšeš komentář, přiznáváš, že prcáš se svým dědou.

